<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8548827\x26blogName\x3dScientist+of+the+Invisible\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://sci-inv.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dnl_NL\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sci-inv.blogspot.com/\x26vt\x3d-3465688611318208286', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Scientist of the Invisible

Too much ammunition lately, not enough self-control.

Fout Rekenmodel

Naast zaniken op mijn blog heb ik ook echte actie ondernomen tegen de salarisachteruitgang van mij en mijn collega's. Zo heb ik ook iemand van de vakbond geschreven (waar ik helemaal geen lid van ben, maar wat niet weet, wat niet deert.) Tot mijn verbazing kreeg ik een uitgebreide mail terug. Daaruit de sappigste fragmenten:
Gebleken is dat er in het rekenmodel waarmee de consequenties van nieuwe zorgwet en CAO-afspraken waren doorgerekend ernstige fouten zitten. We hebben moeten concluderen dat diverse groepen meer inkomensschade lijden (3 tot 5 procent netto) dan acceptabel kan worden geacht. Globaal gesproken worden vooral mensen zonder minderjarige kinderen getroffen.
[...]
Zoals gezegd hebben we moeten concluderen dat de tegemoetkomingen voor vele categorieen ontoereikend zijn en wordt daarom het overleg met de andere CAO-partijen heropend. We zullen je op de hoogte houden van de verdere ontwikkelingen.

Er is dus nog hoop voor de AIO's. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld voor Ajax. Dat wordt echt nooit meer wat.
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

11:21 p.m.

Onze Tsjechische handrem gaat anders ook weg dus wie weet wordt het volgend seizoen nog wat (echt niet :)

posted by Blogger O. L. Muñoz Cremers on 11:21 p.m.
 



» Een reactie posten